Így festene a World of Warcraft Nagrand zónája Unreal Engine 4-en

Nem ez az első eset, hogy valaki elkészít egy World of Warcraft-ban fellelhető zónát Unreal Engine 4-en, de most érkezett egy friss mestermű Mike Marra jóvoltából, ami Nagrand-ot célozta meg.
Tegnap bukkant fel a videó YouTube-on, amiben láthatjuk miként festene Nagrand, ha az MMORPG az Unreal Engine 4 motort használná, és persze a látvány kétségkívül elragadó, viszont nem feltétlenül hozza vissza a Warcraft világ hangulatát. Ez persze a korábbi videókra is igaz volt, hiszen valahogy ez a fotórealisztikus megközelítés más hasonló játékoknál simán működik, azonban a WoW esetében, az élmény részét képezi a jelenlegi stílus, amit oly rég óta megszokhattunk.

Mike Marra mindenesetre remek munkát végzett, és jó néha eljátszani a gondolattal, hogy vajon mit hoz a jövő a World of Warcraft számára, ami akár egy jóval fejlettebb motorral rendelkező folytatás is lehet.
Nézzétek meg a videót, és osszátok meg velünk véleményeiteket a cikk alatt, vagy Facebook oldalunkon. Nektek tetszik ez az elgondolás?
Az alábbi linken még több videót és képet találhattok Mike Marra munkájáról.