HírekKiemeltMMORPGVideójátékWorld of Warcraft

Így festene a World of Warcraft Nagrand zónája Unreal Engine 4-en

Nem ez az első eset, hogy valaki elkészít egy World of Warcraft-ban fellelhető zónát Unreal Engine 4-en, de most érkezett egy friss mestermű Mike Marra jóvoltából, ami Nagrand-ot célozta meg.

Tegnap bukkant fel a videó YouTube-on, amiben láthatjuk miként festene Nagrand, ha az MMORPG az Unreal Engine 4 motort használná, és persze a látvány kétségkívül elragadó, viszont nem feltétlenül hozza vissza a Warcraft világ hangulatát. Ez persze a korábbi videókra is igaz volt, hiszen valahogy ez a fotórealisztikus megközelítés más hasonló játékoknál simán működik, azonban a WoW esetében, az élmény részét képezi a jelenlegi stílus, amit oly rég óta megszokhattunk.

Forrás: Mike Marra

Mike Marra mindenesetre remek munkát végzett, és jó néha eljátszani a gondolattal, hogy vajon mit hoz a jövő a World of Warcraft számára, ami akár egy jóval fejlettebb motorral rendelkező folytatás is lehet.

Nézzétek meg a videót, és osszátok meg velünk véleményeiteket a cikk alatt, vagy Facebook oldalunkon. Nektek tetszik ez az elgondolás?

Az alábbi linken még több videót és képet találhattok Mike Marra munkájáról.

Forrás
YouTube

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

'Fel a tetejéhez' gomb