ElyonHírekMMORPG

Elyon – Nézzük mit is kínál majd nekünk a játék

Irgalmatlanul sok idő telt el az Ascent: Infinite Realm tajvani zárt bétáztatása óta. A Kakao Games színre lépése után a játék ismét visszakerült a tervezőasztalra, majd hosszas fejlesztés, és egy névváltoztatás után idén december 10-én végre elstartol majd a jelentős mértékben átalakult játék, immár Elyon néven.

Október 30-án a Krafton és a Kakao Games tartott egy bemutatót, amely leginkább egy kérdezz-felelek esemény volt. Ennek tartalmából szemezgetünk most, kiemelve néhány olyan dolgot, ami a szokásos rizsázás mellet említést érdemel.

Vágjunk bele!

A játékot immár 6 éve fejlesztik, de végre felkerülhet az i-re a pont, hiszen december 10-én elindul a játék Koreában, B2P modellel. Számos újítást hoz majd magával a korábban megismert verziókhoz képest, ráadásul a tab-targetes harcrendszernek is búcsút intettek, aminek a helyét átvette az action combat. A játékban az induláskor 5 karakterosztály közül választhatunk majd, melyek a Warlord, Assassin, Gunner, Elementalist és a Mystic. Ez nem tűnik soknak így elsőre, de már be is jelentették a következő classt, a Slayert, amely egy nehéz páncélzatot viselő kétkezes karddal operáló gyilkológépnek ígérkezik. Érkezése 2021 elején várható.

Elyon

PvP és RvR orrba-szájba!

Az Elyon elég erősen fókuszál majd a PvP és RvR tartalmakra, amelyekről már bőven találhat mindenki videókat a Youtube-on. A PvP tartalom egyik kiszolgálója a Hall of Fame lesz, ahol lehetőség van AI által vezérelt ellenfelek ellen gyakorolni, vagy szörnyekkel és más játékosokkal szemben egy időben felvenni a harcot, de választhatjuk a hagyományos Aréna harcokat is más játékosok ellen. Lesznek PvP felszerelési tárgyak, amelyeket egy speciális PvP fizetőeszközből vásárolhatunk majd meg. Mindezt még megfejelték egy Transformation rendszerrel, amely lehetőséget ad számunkra, hogy átalakuljunk egy erőteljes entitássá, a PvP rangunktól függően. Ilyenkor karakterünk nagyobb és jóval erősebb lesz. Ez már ismerős lehet az Aion-ból.

Az RvR tartalom nem csupán annyi lesz, hogy mindenki veri egymást egy mezőn. Ha egy klán megnyer egy klánháborút, előrébb lép a ranglistán, amely ranglista bizonyos klánjai részt vehetnek a Haas World erőd elleni ütközetben. Az elfoglalt erődben található öt dimenzió kapu (a továbbiakban csak Riftek), amelyeken az adót befizető játékosok átléphetnek. Az adót az erődöt birtokló klán határozza meg. A Riftek elszeparált, de nyílt világú területekre vezetnek, ahol különféle PvP és RvR tartalmak érhetőek el. Ezek a Rift világok más és más jutalmakban részesítik az oda utazó játékosokat, attól függően, hogy melyik területre tévednek. Minden egyes Rift különböző helyekre vezet, ahol egymástól merőben eltérő tartalmakkal várja a játékosokat.

A Riftek használata erősen ajánlott, mivel itt lehet Mana Awakening Pontokat gyűjteni, amelyek a szárnyakhoz szükségesek. Ezek a szárnyak a karakterosztályok képességeit alakíthatják át, így döntő szerephez jutnak majd a végjátékban. Felmerülhet a kérdés, hogy vajon hogyan jutalmazza a rendszer a játékosokat győzelem, illetve vereség esetén. A fejlesztők elmondása alapján nem lesz eget rengető különbség a győztesek és a vesztesek között, illetve teljesen egyénileg nézi majd a játék a játékosok teljesítményét egy-egy ostrom során, és aszerint jutalmazza majd őket.

Lesz egy igen grandiózus RvR tartalom a játékban, amely a két frakció határterületein zajlik majd, és természetesen a két frakció között. Ez nem a területek elfoglalásáért folytatott harc lesz, viszont itt lesz lehetőség stratégiailag fontos célpontokat elfoglalni a csata közben, amelynek a végén a győztes frakció magáénak tudhatja a Celestial Castle-t. A Celestial Castle egy dungeon, amely napi-küldetéseket nyújt a játékosok számára, amelyekért cserébe combos jutalmakban részesülhetnek. Mind a két frakció be tud majd lépni ide, de a győztes frakció egy rövidebb úton teljesítheti a dungeon-t, míg a vesztes frakciónak végig kell mennie az egészen. A jutalmak is ugyanúgy elérhetőek lesznek a győztes és a vesztes frakciónak egyaránt. Az egyetlen különbség a ráfordított idő mennyisége lesz.

Az Elyon-ban található Boss-ok különféle loot rendszer szerint dobálják a jutalmakat. Vannak olyan Boss-ok amelyek fixen adnak mindenkinek valamit, vannak olyanok, amelyeknél a játékosok által bevitt sebzés nagysága határozza meg a végső jutalmat és vannak, amelyek a hagyományos “ki rollol nagyobbat” elvet követik a jutalmazásnál.

PvE-ben sem lesz hiány!

Ami a PvE tartalmat illeti, lesznek life dungeon-ök (gathering dungeon), hagyományos küldetések és hagyományos dungeon-ök. Azonban egyik dungeon run sem lesz ugyanolyan, hiszen a jutalmunk azáltal is nőhet, hogy mekkora dps-t tolunk ki a dungeon-ben, vagy hogy mennyi idő alatt tudjuk azt teljesíteni. Így, ahogy erősödünk ugyanabból a dungiból egyre jobb jutalmakat is megszerezhetünk. Ezzel a mechanikával saját magunkat ösztönözhetjük az egyre jobb eredmények elérése érdekében, valamint az aktuális skillset beállításaink átgondolásában. Az első dungeon 28-as szinten válik majd elérhetővé, de a fejlesztők szerint ez nem túl késői, mivel a 28-as szintet relatíve gyorsan el lehet érni. A maximális szint egyébként 41 lesz.

Reméljük, hogy végre sikerül útnak indítani az Elyon-t, és beteljesíti majd a hozzá fűzött reményeket.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

'Fel a tetejéhez' gomb